greeting you

Saturday 25 December 2010

Everyday would never be a FAIRY TALE



23.dec.2010....hari aku ambik result pmr...haha..sungguh cuak rasenye ...bagaikan begitu banyak rama-rama dalam perutku...yang menambahkan lagi kenervousan .... saat yang tak dinanti-nantikan pun sampai.... aku rse takut btul ngan result PMR ni..... datang je kat sekolah...terus gi perhimpunan, lepas tu pergi bilik jamuan untuk ambik result...agak menggigillah kaki aku ni kan .. sebelum aku pergi masuk bilik tu ..aku mentabahkan diri aku dulu....untuk menerima segala ape yang ade dalam kertas tuh... tak sangke selame ni aku takut gile ngan kertas tuh yg sekarang ni aku dh memilikinya... aku akan bersedie walauape pun yang berlaku nnti....supaya x terlalu kaget seperti beruk2 di zoo sane.... aku harap sngat keputusan tu bgus! aku pon masuk dengan lembabnyer.... Alhamdulillah......hanya tuhan yang tahu ape rse berada dalam situasi mase tuh....aku dapat 8A! YEAY!!! I got A for BM, ENGLISH, MATH, SCIENCE, KH-PK, GEO,SEJARAH ngan P.ISLAM alhamdulillah..... sungguh memuaskan....terimass diucapkan kpd guru klass yg mensuspen kan lagi pemberian slip...cikgu intan ...yg ajar kh gak... huhu....terima kasih gak diucapkan kpd cikgu BM....puan Sally yang selame ni bersusah payah mengajar.... x lupe gak 4 cikgu kelas laen.... and cikgu rohani ngan cikgu roslina ...plus...terimas juge diucapkan kpd cikgu Azliza 4 my english ngan cikgu form 3 laen and cikgu Zalilah ...4 math & science terimas kpd cikgu norlidawati & cikgu rakziah...ngan cikgu naiimah yg sanggup menghurung baby nye kehulu-kehilir...just nk ajar math...btw, cikgu naiimah ajar math since aku form 1....x lupe gak cikgu mimi & hajah maizul.... and cikgu geo & sejarah pn..suhaila & norliza ngan puan mai & zalina...and terimas lagi kpd ustazah hafidza...=) plus x lupe ak kpd ustazah norzita sbb ajar arab walaupun arab B.... btw ....i have done my best! cume x de rezeki....lagipon ini adalah hadiah drpd Allah..huhu..and trimas kpd family & kawans... x lupe gak kpd cikgu2 tuisye kat e-didik..=)

agak menarik angka giliran aku: VA010K010
"aku hanya mampu tersenyum tanpa penambahan adegan
terkinja-kinja mase ambik slip ni dr cikgu intan payung=)"

lihatlah betape gembirenye aku mendapat keputusan ni dengan
warna yang agak terbang tp x jadi sbb arab B...HAHA-paabo-

selepas balik rumah..and makan2 aku bersame kakak2 aku ain & wani pergi alamanda untuk menonton movie..sampai kat alamanda kitorang gi beli tiket citer GULLIVER'S TRAVELS citer tu start pukul 5.30.. so sementara menunggu 5.30 kitorang gi jalan2 dulu kat alamanda..and setelah keboringan merantau di alamanda kitorang pergi MPH untuh memperoleh and menambah ilmu untuk persediaan SPM nanti.. plus..kitorang mencari buku2 yang amat bermanfaat dan terjumpelah kitorang buku di rak mph and mengambil keputusan untuk membeli buku2 tersebut
kitorang pon beli buku nie...utopia high ni walaupun dah lame tp mmg susah nak carik volume 2 tu la pasal tnpe berpikir panjang trus je beli.. then beli 2 buku lagi under 18 trmasuk twinkle buku kakak aku ...

selepas 2 gi jalan2 lagi sementare menghabiskan mase menunggu 5.30...akhirnye sampai gak mase yg kitorang nnti2 kan...menonton GULLIVER'S TRAVELS kitorang beli tiket untuk 3G ...agak syok menonton citer ni....

sempat jugak ambil gambar dalam cinema ni.gelabah habis nak amik gambar....and akhirnye berjaye jugak mengambil gambar tanpe kebenaran dan aktiviti kitorang dpt dihidu oleh org2 dlm cinema 2....and...and dorang pun ikut gak bergambar dlm pawagam hikhik....agak kelihatan seperti org ***** ambik gambar dalam cinema...haha... do we care? we paid la....huhu

citer ni agak best la tp..x sebest citer2 laen....i gave 3 stars =) citer ni mampu lah membuatkan aku gelak setelah aku mengeletek diri sendiri=)

mari2 ambik gambar dalam cinema..

tengok wayang sudah....berjalan-jalan pun sudah....makan-makan pun sudah mase untuk balik rumah naik bas......

jeng.....jeng...jengg....... sampai2 rumah pukul 8 malam...... ade bende hitam??
ape tuh....


*
*
*
*
S
U
R
P
R
I
S
E
!
*
*
*

ADE "CAKE" LA....

last speech.. nak ucapkan congratz gak kepade kawan 2 yg dpt straight A's..
and yang x dpt x pe...once kite dah buat yang terbaik time PMR tu dah dikire kejayaan
untuk kite,,,, tahniah jugak diucapkan kepade skolah smk putrajaya presint 11(1) sebab
menjadi sekolah harian terbaik tahun 2010 dengan peratus 0% gagal.....
bangge~

just that 4 this time.... BYE!

No comments:

Post a Comment