greeting you

Tuesday 19 March 2013

Atychiphobia

 Atychiphobia, knows the meaning? takut kepada kertas. yup! that is what i confronting now. tau sebab ape, sbb result SPM keluar... ngee~ As a malaysian typical thinking, I admitted myself that spm is a vital for me not only me, but my family, my future... mati la klu x perform spm.. tipu ar. x kesah la ape pun yg akan keluar, asalkan kita dah berusaha. bunyi macam borink ek? tapi, inilah yg Allah cakap... the Lord judge by our effort! as long we have done our best, so dah kire ok.. tapi, tak dinafikan kalau result tak berapa nak gembak kebabum tetap ada rase x sedap. kan? ialah, nk minx scholars lg, nk dapat buat course yg best2..

no matter what, just try to accept what god have planned to us. God planning is the best! He knows better then idiot slaves! keeps praying for a beautiful paper slip exam la kan. 

esok naik bus bertolak ke maktab tercinta.. wohoo!!! gemuruh jiwa! semangat je x membara =( 
anyway, i miss my school, when i say i miss my school, i mean my friends and those fun stuff! lol

No comments:

Post a Comment